Fitness

Fitness

Fitness is een "ja, en" industrie. Terwijl andere goederen en diensten intens concurreren om een ​​eindig aantal consumentenaankopen, blijven fitnessconsumenten een steeds groter wordende reeks diensten, tools en oplossingen gebruiken om hen te helpen eruit te zien, te voelen en te functioneren.1 Ons onderzoek toont aan dat de markt voor gezondheidsmarkt En wellnessproducten en diensten groeit met 5 tot 10 procent per jaar, afhankelijk van de regio. Een nog meer gefragmenteerde markt van complementaire oplossingen is het vullen van de witte ruimte rond nieuwe bewegingen, activiteitsmeting, ervaringen en meer.

De Covid-19-pandemie,

die grote delen van de wereldbevolking dwong te isoleren met leden van hun huishoudens (en hun apparaten), heeft de verschuiving naar gepersonaliseerde thuistrainingen gestimuleerd en al het algemeen welzijn nog saillanter gemaakt. Inderdaad, 40 procent van de ondervraagde algemene bevolking beschouwt wellness nu als een topprioriteit in het dagelijks leven. Het groeiende aantal fitnesskeuzes-tellingen van exact zijn moeilijk te vinden, maar fitnesse-tech-apps hebben in 20202 een recordbrekende $ 2 miljard opgehaald-nu proberen deze behoefte op steeds diverse manieren te dienen. Voorafgaand aan de pandemie kan dezelfde consument hun gezondheidsclublidmaatschap hebben aangevuld met een smartwatch, een app voor sociaal-fitness, een thuisoplossing voor thuis en incidentele boetiekstudiosessies met vrienden. Naarmate vaccins wereldwijd uitrollen, is de vraag wat er zal gebeuren met de fitnessconsumenten-als hun gebruik van thuisoplossingen en apparatuur hen weghoudt van de sportschool of als ze terugkomen.

Het antwoord lijkt iets daartussenin te zijn. De fitnessindustrie verschuift van het overleven van de Covid-19-crisis naar het zoeken naar manieren om te gedijen in de volgende normale, het opbouwen van consumentenrelaties die meegaan en groeien. Aanbieders van oplossingen en diensten voor fitnesspraktijken, zowel binnen als buiten het huis, moeten hun waardeproposities opnieuw beoordelen, hun rol in de fitnessroutines van de consument verwoorden en zich inzetten voor een aanpak die de juiste consumenten voor hen zal winnen. In het bijzonder moeten providers van fitnessoplossingen op locatie een meer hybride benadering overwegen die consumenten figuurlijk en digitaal verbonden houdt; Makers van gereedschap thuis en apparatuur moeten leunen in de normalisatie van doe-het-zelf-fitness; En natuurlijk moet gegevensbeveiliging prioriteit krijgen met zo'n hoog niveau van connectiviteit. Succes zal worden voortgebracht aan degenen die het vertrouwen van consumenten verdienen en een plaats in hun fitnessroutines.

fitnessroutines

Ondanks deze experimenten was 50 procent van de consumenten uit één enquête minder blij met hun routines van het pandemische tijdperk dan met wat ze eerder hadden. Van deze consumenten zei ongeveer de helft dat hun trainingen thuis niet intens genoeg waren, dat hun fitnessregimes thuis minder consistent waren en dat ze moeite hadden om motivatie te vinden. Inderdaad, 95 procent van de leden van de prepandemische fitnessclub meldden inderdaad een vermist te hebben van ten minste één element van sporten in de sportschool, 5 en meer dan 60 procent van de Amerikanen die regelmatig sporten, zegt dat ze waarschijnlijk de voorkeur zullen geven aan een mix van sporten in een sportschool of studio en bij thuis in de toekomst.6

Naarmate vaccins uitrollen en de pandemische beperkingen verlichten, hebben we waargenomen dat consumenten terugkeren naar sportscholen en studio's in die markten, terwijl we alternatieven voor de sportschool blijven gebruiken. Kortom, consumenten vinden manieren om te blijven deelnemen aan fitness, en deelnemers aan de industrie moeten erachter komen hoe consumenten het beste kunnen bedienen die nu een portfolio van opties gebruiken.


9 products

9 products